Dette websted gemmer cookies på din enhed.
Du kan læse mere om de cookies, vi bruger i vores Privatlivspolitik.
Garanteret Laveste pris
Vi arbejder hver dag for at bringe dig markedsføringsprodukter af høj kvalitet, og også implementere nye produkter og design på vores hjemmeside.

Vi søger at sikre din samlede tilfredshed ikke kun med kvaliteten af ​​vores produkter, men også ved at præsentere dig med de laveste produktpriser på markedet. Vi har kunnet garantere den laveste pris ved at eliminere unødvendige processer, der anvendes af konventionelle printere, optimering af forsyningskæden og produktionen.

Hvis du præsenterer os med et officielt tilbud med en lavere pris for de samme produktspecifikationer, matcher vi prisen.
100% Satisfaction Guarantee
Hvis produktet ikke svarer til det, vi lover, repræsenterer vi eller refunderer dine penge. Produktet skal returneres af kunden.

Vi forsikrer dig om at du modtager det produkt du ser på vores platform. Vi tager kundetilfredshed meget alvorligt.

Der er dog visse situationer, der ligger uden for vores rækkevidde og derfor ikke er dækket af denne garanti. Bemærk venligst, at vi ikke kan holdes ansvarlige for:
  • Fejlstavelser, tegnsætning eller grammatikfejl begået af kunden [medmindre du vælger stavekontrol]
  • Dårlig kvalitet eller lav opløsning af uploadede billeder [medmindre du vælger den faglige revisionsmulighed];
  • Designfejl begået af kunden under produktfremstillingsprocessen [medmindre du vælger den faglige revisionsmulighed];
  • Forkert valg af muligheder, såsom: finish, mængde eller type produkt.
  • Afvigelse mellem slutproduktets farver og de farver, der vises i forhåndsvisningen, eller udskrives på andre printere.
Hvordan laver jeg min ordre?
At bestille en BIZAY er enkel og hurtig! Vælg det produkt du ønsker her, og vælg derefter alle dine specifikationer fra dimensionen til mål.

Så har du 3 måder at oprette dine produkter på:
  • Upload: Hvis du allerede har en fil med det, du vil udskrive i et format, der er klar til udskrivning, skal du bare uploade den fil, forhåndsvise produktet og fuldføre ordren. Yderligere oplysninger finder du under emnet Upload i vores printervejledning.
  • Skabelon: Hvis du vil have et produkt af høj kvalitet, er dette den rigtige løsning. Vælg blot en af ​​vores skabeloner, komplet med dine data og tilføj de ønskede billeder. Se, hvordan det virker i emnet om skabeloner.
HVORDAN SKAL jeg annullere eller ændre min ordre?
Hvis du allerede har bekræftet din ordre, kan du ikke annullere eller ændre ordren. For at ordren skal leveres inden for meget kort tid, behandles ordrer straks, forhindrer ændringer eller annulleringer. Derfor skal du sørge for, at den forhåndsvisning du har, er præcis, som du vil modtage produktet.
HVAD ER DEN MINIMUM Mængde, jeg kan bestille?
Hvert produkt har et defineret sæt af mulige ordremængder. Du kan se minimumsmængden på hver produktside.
Efter at have skabt mit produkt er der fejl, hvordan kan jeg løse dem?
De fleste af de fejl, der opstår, kan løses enkelt og hurtigt. Vi råder dig til at læse vores printmanual for bedst at løse alle problemer. Hvis du ikke kan løse dit problem, bedes du kontakte os.
HVORFOR KAN DU IKKE GARANTERE, AT DE FARGER, SOM I SE PÅ MY SCREEN, VIL LIGE PÅ DET PRODUKT, DER SKAL MODTAGE?

Det er umuligt i den nuværende tilstand af design at sikre en perfekt lighed mellem farverne på forskellige enheder. Der er flere faktorer for at dette kan ske.

Først og fremmest er farvesystemet på din skærm RGB og sandsynligvis din printer vil være. Vores indtryk er lavet i firefarvet (CMYK) for at skabe et produkt med højere farvekvalitet og med lavere produktionsomkostninger. Dette gør det meget svært at sikre, at den farve du ser på et system, er den samme farve du ser på et andet system. Der er endda farver, der er umulige at gengive mellem systemer.

For det andet er den meget farve, du for øjeblikket ser på din skærm, anderledes, hvis du ser den på en skærm af et andet mærke og i nogle tilfælde endda på skærme af samme mærke. Derfor er det umuligt for os at vide, hvilke farver du faktisk ser på din skærm.

Så hvad vi gør er at skabe et system så robust som muligt, der udskriver med høj grad af lighed. Vi kan dog ikke sikre, at farverne er de samme.

Hvordan kan jeg betale?
Betalinger kan foretages af:

  • Kreditkort
HVORDAN KAN jeg få mit BILL?
Fakturaen vil blive sendt til dig via e-mail efter betalingen er foretaget. Hvis du ønsker at genoprette fakturaen i fremtiden, kan du få en kopi fra menuen "Ordrehistorik" på din konto.
ER MY BETALING SIKKER?
Vi garanterer at din betaling er 100% sikker. Til dette bruger vi certificerede betalingshåndteringssystemer og et SSL-certifikat til datakryptering.
SEPA DIRECT DEBITS
WHAT ER DET?

SEPA (Single Euro Payments Area) er navnet på projektet, der sigter mod at lette betalinger inden for euroområdet.

GENERAL CONDITIONS

Med SEPA Direct Debits ved at give din IBAN og bekræfte betalingen giver du os tilladelse til at sende instruktioner til din bank for at debitere din konto og din bank for at debitere din konto i overensstemmelse med disse instruktioner. Du har ret til refusion fra din bank i henhold til vilkårene for din aftale med din bank. En refusion skal kræves inden for 8 uger fra den dato, hvor din konto blev debiteret.
Fonde fjernes fra din konto en eller to dage efter, at transaktionen er indsendt.

ACCESS SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Du kan få adgang til dit SEPA-direkte debitmandatat på detailsiden af ​​hver ordre, der er tilgængelig på din konto.

CANCELLING SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Du kan til enhver tid opsige SEPA-direkte debitmandatet. Du kan gøre dette ved at få adgang til dine bestillingsoplysninger (tilgængelig på din konto) og vælge en anden betalingsmetode. Alternativt kan du også annullere din ordre, og direkte debitering mandatet vil også blive annulleret.
LEVERING

FRAKTIONSKOSTNADER TILBUD KAMPANJE
Kampagnetilbudet om forsendelsesomkostninger består i retur af forsendelsesomkostningerne til klientkontoen på BIZAY efter bekræftelse af betalingen af ordren.
Værdien vil være tilgængelig til brug i nye ordrer i 89 dage. For at bruge den tilgængelige saldo vælger du simpelthen at gøre det i trin 3 i kurven, inden du gennemfører et køb.
Denne kampagne er aktiveret ved første køb og på ethvert køb 90 dage efter, at krediten blev foretaget.
Kampagnen gælder for enhver leveringsmulighed, men det beløb, der returneres på kundekontoen, er altid den værdi, der svarer til den mest økonomiske forsendelsesmulighed.
For yderligere oplysninger, læs Vilkår og betingelser.
Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre har nogen ulemper?
BIZAY stræber efter at sikre 100% tilfredshed. I tilfælde af beskadigelse eller defekt af produktet vil BIZAY modtage det tilbage, forudsat at produktet ikke er som defineret i forhåndsvisningen, og fejlen er ikke på advarselsarket. Vi sender så en anden produktionsordre, så et andet produkt kan udskrives uden ekstra omkostninger. Hvis dette sker, skal du kontakte BIZAY holdet via vores kontaktformular.

BIZAY garanterer, at det, hvad klienten forudser og accepterer, er, hvad der skal leveres. Fejl, der var synlige i det genererede eksempel, som tekst uden for margenerne eller tekstformatering, er kundens ansvar og kan ikke tilskrives BIZAY. For mere information, se vores advarselsguide.
HVOR MEGET TID SKAL jeg anmode om tilbagebetaling?
Hvis produktet ikke ligner i forhåndsvisningen, har kunden fjorten (14) dage efter at have modtaget produktet til at sende os produktet under de betingelser, hvor det blev modtaget, og klik her for at anmode om en erstatning eller refusion, med angivelse af årsagen for returnering i returformularen. Du skal vedhæfte et billede af produktet. Udskiftningen eller refusionen vil ske, så snart vi modtager din kontakt.
HVORDAN REGISTRERES?
At registrere på vores hjemmeside - vi garanterer at du ikke vil fortryde det - du skal gå til "Log ind" siden og vælge "Tilmeld".
JEG HAR GLEMT MIT KODEORD. Hvordan kan jeg regne med min konto?
Vælg "Gendan adgangskode" på siden "Login", og indtast den e-mail-adresse, du har registreret med. Du vil blive sendt et link for at nulstille dit kodeord.
HVORDAN SKAL jeg slette min konto?
Vi foreslår, at du ikke sletter din konto uden først at prøve vores produkter, nemlig vores gratis visitkort. Hvis du imidlertid vil slette din konto, skal du sende os din registrerings email til [email protected].
Hvordan kan jeg tale med BIZAY?
Hvis du gerne vil kontakte os, brug venligst vores kundesupport .